Veelgestelde vragen
VEELGESTELDE VRAGEN DOOR CONSUMENTEN
Particuliere bestellingen worden binnen één of twee werkdagen verzonden.
Na het afronden van je bestelling ontvang je een e-mail met de track & trace informatie zodat je je bestelling kunt volgen.
Jazeker, dat zouden we heel leuk vinden!
Kijk hiervoor op onze aanmeldpagina.
De verzendkosten worden weergegeven in het winkelmandje en zijn afhankelijk van de grootte en het gewicht van het pakket. We proberen de verzendkosten zo laag mogelijk te houden.
Bij besteding door particuliere klanten van meer dan 60 euro verzenden wij gratis in Nederland.
Jazeker, dat kan. Voor het retour sturen van producten verwijzen we je naar onze retourprocedure.
Je bent van harte welkom om onze winkel aan de Runde NZ 23a in Emmer-Compascuum te bezoeken. Wij zijn geopend op woensdag tot en met zaterdag van 11.00 tot 17.00 uur.
Dit is mogelijk. Je kunt kiezen voor ‘afhalen’ bij het afrekenen van je bestelling.
Je kunt langskomen binnen de openingstijden van onze winkel. Of neem contact met ons op voor het maken van een afspraak.
Je kunt kiezen voor betalen met iDeal of een handmatige bankoverschrijving. Belgische klanten kunnen kiezen voor Bancontact/Mistercash en Duitse klanten voor Sofortbanking.
Jazeker, als je dit bij de opmerkingen aangeeft dan zullen we hiervoor zorgen.
Onderaan de pagina kun je via mijn account inloggen of door te klikken op deze link.