Veelgestelde vragen
Staat jouw vraag en antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten worden bepaald aan de hand van de grootte en het gewicht van het pakket en wordt automatisch berekend in de winkelmand. Bij besteding van meer dan 99 euro wordt er gratis verzonden in Nederland, België en Duitsland.
Kan ik jullie winkel ook bezoeken?
Nee, wij bieden onze producten en artikelen alleen online aan.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Nee, je bestelling wordt verzonden via een erkende leverancier zoals PostNL, DPD of DHL
Wat is de gemiddelde levertijd?
Bestellingen worden door ons zo snel mogelijk in behandeling genomen. Wij hanteren maximaal twee werkdagen voor het verzenden. Normaal gesproken wordt de bestelling dan de volgende werkdag bezorgd. Bij extreme drukte bij onze verzendpartner (DHL of PostNL) kan het gebeuren dat er vertraging ontstaat.
Kan mijn bestelling ingepakt worden? Het is een cadeau.
Dat is zeker mogelijk. Je kunt hiervoor een opmerking plaatsen in het opmerkingen veld als je de bestelling afrekent. Wij zorgen er dan voor dat je bestelling wordt ingepakt als cadeautje.
Ik wil mijn bestelling retour doen.
Voor het retour sturen van producten verwijzen we je naar de retourprocedure.
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Bij het afrekenen kun je kiezen voor betalen met iDEAL, Sofort Banking, Bancontant, Klarna of middels een cadeaukaart,
Wat doen jullie met mijn persoonlijke informatie?
Je gegevens worden door ons bewaard en niet aan derden verstrekt. Je gegevens worden alleen gebruikt om je op de hoogte te houden van nieuwe producten en/of aanbiedingen van Country Deco (mits je hiermee hebt ingestemd).